vineri, 23 noiembrie 2007

Din viata si opera "premiantilor"


Curios din fire cum sunt, am mai aruncat si eu cate o privire pe topul premiantilor la cautarea Google dupa interfete evoluate. Cum ajungi si cum te mentii in top e treaba dificila, toata lumea stie asta. O referentiere de la un site ca softpedia nu e de ici de colo, ca si traficul pe care mai mult ca sigur ca o sa-l inregistrezi.

Bine-bine, da' cum facem? Link direct nu putem pune ca zburam de pe forum, incalca regulamentul. Nici macar in semnatura nu-l putem baga fiindca si asta e interzis. Iata varianta castigatoare: niste baieti tocmai au primit o gluma buna "pe mess" si fiindca era asa de buna s-au gandit sa o arate intregului forum. HAHAHAHAAAHAHAHAh ce amuzanti sunteti baieti, am ras cu lacrimi o ora intreaga, iar seful meu a ras toata ziua cand a auzit-o. Pana si cei mai "tulburi" colegi programatori s-au scuturat de ras cand au auzit gluma asta asa de buna. Pacat ca nu mai e emisiunea aia cu bancuri cu Florin Piersic, ati fi facut o treaba excelenta.
Adevarata gluma exista pe undeva, pe acolo pe unde dezvoltati site-ul dar nu e nevoie sa scrieti cod PHP, editati HTML-uri, CSS-uri... Nu este nevoie!

Nu este nevoie sa-mi multumiti pentru traficul facut, este modul in care ma pot revansa pentru momentele amuzante oferite.

Niciun comentariu: